DAG-TIL-DAG LEVERING

14 DAGES RETURRET

GRATIS LEVERING

GRATIS RETUR

HURTIG KLARGØRING

LEVERES 90% SAMLET

På denne side finder du de oplysninger, som du skal bruge, hvis du får brug for at kontakte SYKEL. Vi kan kontaktes per E-mail og via nedenstående kontaktformularer. Vi vil forsøge at svare på alle henvendelser inden for 24 timer alle hverdage.
Herunder findes to forskellige kontaktformularer. Den første benyttes til at svare på generelle spørgsmål om SYKEL og vores produkter, mens den næste er til reklamation og spørgsmål vedrørende et køb. Hos SYKEL behandles alle reklamationssager og sager om mangler eller fejl per E-mail.

E-Mail: Kontakt@sykel consejo.dk

Spørgsmål til SYKEL

Denne kontaktformular benyttes til spørgsmål omkring SYKEL, vores produkter og services. Hvis dit spørgsmål vedrører et køb, som er foretaget, bør du benytte nedenstående kontaktformular. Man kan med fordel besøge vores side ”Ofte stillede spørgsmål” på følgende link. Her forsøger vi at svare på alle de spørgsmål, som vi indtil videre er blevet stillet.

https://sykel.dk/faq/

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Emne

Din besked

Du kan også prøve at indsætte det emne, som dit spørgsmål vedrører, i nedenstående boks. Denne vil benytte information fra siden ”Ofte stillede spørgsmål” og derved søge efter svar på dit spørgsmål.

Reklamation og Spørgsmål til din ordre

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit Ordre Nummer (skal udfyldes)

Emne

Din besked

Vedhæft billeder her

Denne kontaktformular udfyldes i tilfælde af, at du har spørgsmål til et køb, som du har modtaget dit ordrenummer på.
Det kan både omhandle spørgsmål til din cykel mm., men også hvis der mod forventning, skulle være noget du ikke er tilfreds med. Det er vigtigt at du indsætter dit ordrenummer, og prøver at beskrive sagen så præcist som muligt. Ofte vil vedhæftede billeder hjælpe.

Sykel er kun interesseret i at vores kunder er tilfredse, og vil af samme årsag gå lang for at sikre, at vores kunder er tilfredse med vores produkt. Derfor vil vi meget gerne hjælpe med alle uhensigtsmæssigheder, der kan forekomme for kunden i forbindelse med et køb.
Vi understreger at vi gør vores yderste, for at alle kunder modtager deres cykel i perfekt stand. Udsving fra dette kun sker i meget få tilfælde.

Hvordan fungerer returnering?

Hvis man vil have returneret eller ombyttet sin cykel, foregår det på følgende måde:

  1. Sykel sender en retur label over E-mail.
  2. Kunden påsætter deres returlabel på den kasse, som de vil sende cyklen af sted i. (Husk at fjerne eksisterende fragtsedler, da disse kan resultere i, at pakken sendes til forkert adresse)
  3. Kunden afleverer cyklen til nærmeste GLS pakkeshop, som herefter sender cyklen til vores lager.